خانه / آموزش / معرفی بخش های وبلاگ آی تی (( سری سوم ))

معرفی بخش های وبلاگ آی تی (( سری سوم ))

در این مطلب میپردازیم به سری سوم معرفی بخش های مختلف و متنوع سایت میپردازیم

وبلاگ آسیا آی تی
وبلاگ آسیا آی تی

تجارت الکترونیک : در این قسمت از سایت با دنیا تجارت الکترونیک و بازاریابی تجارت الکترونیک در خدمت شما هستیم و فیلم ها سمینارهای آموزشی  پیرامون تجارت الکترونیک در خدمت شما هستیم .

بازارایابی الکترونیک : در این بخش از سایت فیلم های آموزشی  و مطالبی در زمینه بازاریابی الکترونیک  و مشاوره بازاریابی الکترونیکی در اختیار شما قرار داده میشود .

زندگی دیجیتال : در این بخش از سایت به معرفی  زندگی دیجیتال  و استفاده از ابزارها و گجت های دیجیتال در زندگی روز مره میپردازیم و با منازل و شرکت های هوشمند شما را آشنا میکنیم.

سیستم عامل : دراین بخش با سیستم عامل های مختلف شما را آشنا میکنیم  و آموزش نصب و استفاده از این سیستم عامل ها را برای شما قرار میدهیم و نرم افزار های روز  در این بخش قرار دهیم

ویندوز : در این بخش سیستم عامل های مختلف ویندوز برای دانلود قرار میگیرد و همچنین نرم افزار کاربردی برای ویندوز و آموزش های جامع برای سیستم عامل ویندوز  قرار داده میشود.

مکینتاش : در این بخش سیستم عامل  مکینتاش برای دانلود قرار میگیرد و همچنین نرم افزار کاربردی برای مکینتاش و آموزش های جامع برای سیستم عامل مکینتاش  قرار داده میشود.

لینوکس : در این بخش سیستم عامل  لینوکس برای دانلود قرار میگیرد و همچنین نرم افزار کاربردی برای لینوکس و آموزش های جامع برای سیستم عامل لینوکس قرار داده میشود.

اخبار : در این بخش اخبار و تازه های دنیا آی تی و تکنولوژی قرار داده میشود

رویدادها : در این بخش رویداد های مهم آی تی و فناوری اطلاعات را برای شما گزارش تهیه کرده و اطلاع رسانی میکنیم

نمایشگاه ها : در این بخش از نمایشگاهای حوزه آی تی گزارش  و فیلم تهیه کرده و به طور کامل برای شما انتشار میدهیم تا هیچ رویدادی را از دست ندهید

پادکست : پادکست (به انگلیسی: Podcast)  انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت با استفاده از فید صورت می‌گیرد، و توسط کاربران معمولاً بر روی یک پخش‌کنندهٔ موسیقی دیجیتال قابل دریافت و پخش است. این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود حال با تعریف اولیه پادکست در این بخش پادکست های مربوط حوزه آی تی قرار میگیرد.

پایان بخش سوم

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

آموزش تنظیمات کریو کنترل قسمت1 (تنظیمات محدودیت کاربران)

در این مقاله در طراحی سایت آسیا آی تی به بررسی آموزش کریو میپردازیم این ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>