خانه / آموزش / چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم

به نظر شما بهترین شرکت طراحی سایت کدام شرکت است؟

یک سوال مهم در حوزه ای تی که بیشتر شرکت ها و افراد در پی یافتن جواب این سوال هستند. درسته که هر شرکت طراحی سایتی ممکن است دارای نقاط ضعف و قوت مربوط به خود را داشته باشد اما به طور کلی برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت باید پارامترهای زیر را مد نظر قرار داد. تا بتوانید به یک شرکت قابل اعتماد در حوزه طراحی سایت دسترسی داشته باشد

نمونه کارهای و آخرین پروژه های طراحی سایت

نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت یک پارامتر مهم در انتخاب میباشد. با توجه به اینکه کار طراحی سایت یک کار پروژه ای محسوب می شود، یک شرکت طراحی سایت بیشترین سود را زمانی خواهد برد که پروژه را در کمترین زمان ممکن انجام دهد، کاهش زمان در بسیاری از مواقع باعث خواهد شد که از کیفیت پروژه کاسته شود و همین موضوع در نهایت باعث میشود که مشتری از این موضوع آسیب ببیند. لذا قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب نمونه کارهای انجام شده توسط آن شرکت را بررسی کنید و ببینید که آیا به خوبی کار می کنند یا خیر.

لطفا دقت کنید که متاسفانه بیشتر همکاران ما در حوزه طراحی سایت از قالب های آماده و رایگان استفاده میکنند که این جلوه خوبی برای یک شرکت نداره .

نمونه کارهای طراحی سایت شرکت آسیا آی تی

نحوه پاسخگویی و  پشتیبانی مشتریان

یکی از مهمترین دلایل انخاب شرکت طراحی سایت نحوه پاسخگویی به مشتریان و پشتیبانی از سایت آنها میباشد.

توجه داشته باشید که طراحی سایت نه یک محصول است که قیمت ثابت و مشخص داشته باشد و نه به معنای تمام و کامل یک پروژه است که تعریف شود و مجری آن را به طور کامل تحویل کارفرما دهد. طراحی سایت یک کار خدماتی است، شرکت طراحی سایت باید بتواند در طول زمان پشتیبانی مناسبی از کارفرما بکند. به دلیل اینکه در طول زمان نیازهای کارفرما و نیازهای جامعه تغییر پیدا می کنند بنابراین افرادی که دید پروژه ای به طراحی سایت دارند در دراز مدت دچار مشکل می شوند و عمر سایت های آنها کوتاه است.

برترین  شرکت طراحی سایت شرکتی است که پاسخگویی قوی و پشتیبانی مناسبی پس از تحویل سایت ارائه بدهد. بنابراین در زمان انتخاب شرکت مورد نظر حتما نحوه پشتیبانی را مدنظر قرار بدهید و پکیج های پشتیبانی سایت را حتما چک کنید.

توجه به نظرات مشتریان

یکی دیگر از معیار های انتخاب یک شرکت طراحی سایت نظرات مشتریان قبلی شرکت است.

نظر مشتریان ثابت شرکت را در مورد نحوه عملکرد و پشتیبانی آن شرکت جویا شوید.  افراد زیادی بودن گفتند که بسیاری از شرکت های طراحی سایت زمانی که مبلغ پروژه طراحی سایت را دریافت کرده اند دیگر پاسخگوی نیازهای مشتری نبوده اند و یا مبالغی خارج از تعرفه برای انجام کارهای موردی طلب می کرده اند. نحوه تعامل شرکت طراحی سایت با مشتریان قبلی بسیار اهمیت دارد.

طراحی سایت سئو و بهینه شده برای موتورهای جستجو نظیر گوگل

چیزی که معلوم است هیچ شرکت طراحی سایت نمیاد بگه سایتها طراحی شده توسط ما برای موتورهای جستجو بهینه سازی نشده و همه ادعا بهینه سازی سایت های طراحی شده توسط خودشان را دارند! تمام شرکت های طراحی سایت مدعی هستند که سایت های طراحی شده توسط آنها رتبه خوبی در گوگل کسب می کند اما واقعیت این است که بسیاری از آنها حتی مفاهیم اولیه بهینه سازی سایت و سئو را بلد نیستند.

مثال یکی از پروژه هایی که در حال حاضر گروه تجارت الکترونیک آسیا آی تی طراح و مشاور آن است، توسط شرکتی طراحی شده که اصول اولیه بهینه سازی سایت و طراحی قالب بهینه را در آن رعایت نکرده است در حالیکه این موضوع جز بندهای اصلی قرارداد طراحی سایت آنها بوده است، مسئله این نبوده که این شرکت نخواسته چنین کاری بکند بلکه کارشناسان آن اصولا با این مفاهیم آشنا نبوده اند.

نحوه تشخیص بهینه سازی سایت طراحی شده در موتورهای جستجو ؟ اول از همه باید بررسی کنید که شرکتی که ادعای طراحی سایت بهینه سازی شده را می کند خودش در گوگل به ازا عبارات پر رقابت و دشوار چه رتبه ای دارد؟ به عنوان مثال شرکتی که میخواهد سایت شما را در گوگل ارتقا دهد آیا در جستجوی عبارت “طراحی سایت” یا “طراحی وبسایت” در صفحه اول گوگل قرار دارد یا خیر؟ در مرحله بعد باید بررسی شود که آیا نمونه کارهای این شرکت رتبه مناسبی در گوگل دارند یا خیر؟

این نکته را در نظر بگیرید که شرکتی که خودش در گوگل رتبه مناسبی دارد لزوما برای شما سایت مناسبی طراحی نمیکند، گرچه خیلی مهم است که شرکت فوق رتبه مناسبی داشته باشد اما از آن مهمتر این است که این شرکت بتواند سایت مشتریان خود را نیز به صورت بهینه برای گوگل طراحی کند.

چند نمونه از نمونه کارهای طراحی سایت آسیا آی تی : این سایت ها هیچگونه هزینه ای بابت بهینه سازی به شرکت ما پرداخت نکرده اند و این رتبه را پیدا کرده اند

 

طراحی سایت شرکتی = نصر کانکس  با کلمه کلیدی کانکس صفحه 2 گوگل

طراحی پرتال  = سایت ساز رایگان تیز وب با کلمه سایت ساز رایگان صفحه 1 گوگل

طراحی پرتال = سایت افزایش بازدید مای رنکینگ با کلمه افزایش بازدید صفحه 2 گوگل

و دها نمونه کار قوی دیگر

مدارک و تقدیر نامه و اعتبار شرکت طراحی سایت

مدارک و تخصص ها و اعتبار یک شرکت طراحی سایت به نیروی انسانی متخصصی است که دارد، بسیاری از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در مکان های لوکس مستقر هستند و سعی می کنند با این کار در مشتری این موضوع را القا کنند که شرکت آنها شرکت موفقی است.

ولی واقعیت این است که ، نیروی انسانی است که حرف اول را می زند. بنابراین شرکتی که از نیروی انسانی متخصص در زمینه برنامه نویسی، گرافیک، بازاریابی اینترنتی، امنیت و… برخوردار است می تواند گزینه خوبی برای بهترین شرکت طراحی سایت باشد.

قدمت و سابقه شرکت طراحی سایت و همچنین نمونه کارهای موفق آن شرکت می تواند عامل مهمی در انتخاب شما باشد.

مدارک و تقدیر نامه های شرکت طراحی سایت آسیا آی تی  را میتوانید در سایت آسیا آی تی مشاهده کنید با افتخار بهترین متخصصان در حوزه آی تی را در گروه آسیا آی تی دور هم جمع کرده ایم تا بهترین ها را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم.

بهترین شرکت طراحی سایت

تعرفه  طراحی سایت چگونه است؟

نحوه تهرفه گذاری طراحی سایت روش های مختلفی دارد،شرکتی را میشناسیم که تمام سایت های مشتریانش را با استفاده از جوملا طراحی میکند اما سایت خودش اختصاصی طراحی شده است. زمانی که کارفرما تعریفی از پروژه مورد نظر خود ارائه می دهد روش های زیادی برای انجام آن وجود دارد، روش های بسیار ارزان با استفاده از اسکریپت های آماده و روش های پرهزینه تر با استفاده از برنامه نویسی. یکی از دلایل تفاوت قیمت در طراحی سایت همین موضوع است. البته با توجه به اینکه کار طراحی سایت یک کار خدماتی است قطعا هر شرکت می تواند قیمت مخصوص به خود را داشته باشد.

بنابراین به دنبال پیدا کردن کمترین قیمت نباشید بلکه سعی کنید مناسبترین قیمت را در حالتی پیدا کنید که سایت طراحی شده جوابگوی تمام نیازهای شما باشد. بسیاری از افراد تازه کار و بعضا کم سن و سال با استفاده از نرم افزار های آماده می توانند برای شما سایت طراحی کنند اما آیا چنین سایتی پاسخگوی نیازهای شما در دراز مدت خواهد بود؟

در نظر داشتن موفقیت مشتریان

برای گروه طراحی سایت آسیا آی تی مهم هست که سایت مشتریان پیشرفت داشته باشد و بتوانند از سایت خود مشتریان سود خوبی کسب کنند .

چون ما عقیده داریم همیشه مشتری وقتی راضی باشد مشتری معرفی میکند و این باعث پیشرفت شرکت ما خواهد بود.

مهمترین عوامل در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت موفقیت مشتریان آن است. این موضوع که اصولا شرکت فوق به موفقیت مشتری خود در اینترنت فکرمیکند و پیشنهادات مناسبی برای این موضوع دارد از مهمترین اصول یک شرکت موفق است.

 

بهترین شرکت طراحی سایت کدام شرکت است؟

هر شرکتی ممکن است در یکی از زمینه ها مثل گرافیک، بهینه سازی برای گوگل، امنیت، برنامه نویسی، چیدمان اطلاعات، پشتیبانی، روابط مناسب با مشتری، قیمت مناسب و… بهترین داشته باشد و به طور قطع نمی توان شرکتی را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت معرفی کرد. امیدواریم که نکات گفته شده در این مطلب راهنمایی لازم را جهت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به شما کرده باشد.

لطفا از سایت گروه تجارت الکترونیک آسیا آی تی که یکی از بزرگترین ها در حوزه طراحی سایت میباشد بازدید کنید.

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

آموزش تنظیمات کریو کنترل قسمت1 (تنظیمات محدودیت کاربران)

در این مقاله در طراحی سایت آسیا آی تی به بررسی آموزش کریو میپردازیم این ...

5 نظر

  1. سایت شرکتی و نیازمندیها

    با سلام میخواستم بدونم سایت شرکتی هم طراحی میکنید؟ سایت نیازمندیهای ماشین چطور؟

  2. طراحی سایت شرکتی و حرفه ای در سایت آسیا آی تی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>