خانه / آموزش / برند سازی اینترنتی

برند سازی اینترنتی

برند سازی اینترنتی :

امروز با مطلب جذاب برند سازی اینترنتی  همراه شما دوستان میباشیم .

شاید شما با مفهوم واژه برند سازی اشنا باشید ولی اشاره کوچیکی به مفهوم برند سازی میکنیم

برند سازی (Branding)، فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی برند و جایگاه سازی برند، انتخاب نام موثر برای برند، ایجاد طبقه بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.

برند سازی اینترنتی (2)
برند سازی اینترنتی

ما در این مطلب شما را آشنا خواهیم کرد با برند سازی اینترنتی و اگر به برند سازی اشاره کردیم فقط برای اشنایی با واژه برند سازی میباشد . شاید شما در دنیای واقعیت صاحب یک برند بزرگ مانند ایرانسل و یا کاله هستید ولی نکته این هست که شما به تازگی میخواهید وارد بازار جدیدی به نام فضای مجازی (( اینترنت )) شوید و یا اصلا چندین سال صاحب سایت میباشید ولی بازدید کننده خوبی نداره این به این دلیل است که محصول و یا  خدمات و حتی برند شما را در فضای مجازی نمایشناسند و یا به اعتماد ندارند .

تعاریف بسیار زیادی برای برند سازی اینترنتی وجود دارد که ما در این  مطلب  به مواردی که باید انجام داده شود تا به یک برند اعتماد شود (( اعتماد سازی برند )) در فضای مجازی اشاره ای میکنیم.

برند سازی اینترنتی 1
برند سازی اینترنتی

 

دیجی کالا و برند سازی اینترنتی

حتما همه شما نام برند دیجی کالا   digikala.com   را شنیده اید یک برند مورد اعتماد و شناخته شده که در اصل یک سایت فروشگاه اینترنتی میباشد ولی با توجه به برند سازی به موقع و تبلیغات هدفمند امروز علاوه بر کاربران اینترنت خیلی از افراد عادی نیز نام این برند برایشان بسیار آشنا میباشد . درامد روزانه دیجی کالا  مبلغی رویایی  1,200,000,000  میباشد و تعداد سرش کلمه دیجی کالا تنها توسط گوگل عددی باور نکردنی 1,220,000 در ماه میباشد که حتی مثلا کلمه آهنگ جدید تنها در ماه 330,000 بار در ماه فقط سرش میشود .اینها تنها علت اعتماد مردم به این برند سازی اینترنتی و بعدها تبلیغات اینترنتی محیطی و تلوزیونی این مجموعه میباشد .

اگر شما دارای کالا و یا خدماتی باشید خیلی خوب است که کالا و یا خدمات شما را جستجو کنند مثلا شرکت آسیا آی تی که در زمینه طراحی سایت  و  بهینه سازی سایت و برند سازی اینترنتی  و یا طراحی پرتال  فعالیت مینماید  خیلی خوب که مشتریان خود را مثلا توسط طراحی سایت در نتایج اول جستجو بدست بیاورد ولی بهتر از آن این هستش که مشتریان برند شما رو جستجو کنند و وارد سایت شما بشوند مثلا مشتریان  آسیا آی تی بیشتر از کلمه طراحی سایت خود کلمه آسیا آی تی را جستجو میکنند و این یعنی روی کلمه آسیا آی تی یک برند سازی اینترنتی انجام شده شاید به صورت خیلی کسترده ای نبوده ولی در کل مشتریان برند را جستجو میکنند و سایت آسیا آی تی را پیدا میکنند.

برند سازی اینترنتی (3)
برند سازی اینترنتی

پایان بخش اول برند سازی اینترنتی   —  با ما همراه باشید با بخش دوم  برند سازی اینترنتی

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

آموزش کریو کنترل2(غیر فعالسازی کاربران)

در این مقاله در طراحی سایت آسیا آی تی به بررسی آموزش کریو میپردازیم این ...

2 نظر

  1. سلام
    خدمت تیم آسیا آی تی خسته نباشید میگم

    تیم آسیا آی تی در زمینه برند سازی اینترنتی فکر کنم پیشرو بود
    تاور کرین عمران صنعت از خدمات این شرکت استفاده کرد و ما واقعا از کارشون راضی بودیم

  2. سلام
    لطفا در مورد راه کارهایی که به صورت جهانی میشه یه شرکت یا برند تجاری رو محبوب کرد رو کمی برامون بیان کنید
    تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>