خانه / تجارت الکترونیک / بهینه سازی وب سایت / ساده ترین روش ها برای بهینه سازی سایت

ساده ترین روش ها برای بهینه سازی سایت

روش های ساده بهینه سازی مطالب : به نظر می رسد اکثر مدیران وب سایت ها این مساله را به خوبی می دانند که طراحی سایت به تنهایی کافی نیست و سایتی که بازدید کننده نداشته باشد عملا نا کارآمد است .
بسبار رخ می دهد که صاحبان مشاغل گوناگون اقدام به سفارش و طراحی سایتی با ظاهری زیبا و مناسب برای معرفی کسب و کار خود می نمایند و نام مناسبی برای دامنه خود انتخاب می کنند ، اما پس از مدتی شاهد روند نا امید کننده بازدیدهای وب سایت خود خواهند بود .
از سویی دیگر ممکن است مدیران وب سایت های رقیب که با اصول سئو سایت آشنایی دارند ، روز به روز بر تعداد بازدیدکنندگان خود بیفزایند و در گردونه رقابت پیشی بگیرند .
در این مطلب هدف ما آشنا نمودن شما عزیزان با روش های ساده بهینه سازی مطالب برای وب سایت و جذب مخاطبان بیشتر است .

چگونه مطالب وب سایت خود را بهینه کنیم ؟

باید توجه کنید که گوگل زمان بسیار کمی در حد چند ثانیه به وب سایت شما فرصت می دهد تا خود را به بازدید کنندگان نشان دهد. اگر بازدیدکنندگان در مدت بسیار کمی پس از لود شدن سایتتان تشخیص دهند که مطالب سایت برای نیاز آنان مناسب نیست ، صفحه وب سایت شما را میبندند و این یعنی صدمه به سئو سایت و کاهش رتبه سایت شما در نتایج موتور های جستجو . بنابر این باید با بهینه سازی مطالب سایت خود ، اعتبار سایت را هم نزد مخاطبان و هم نزد گوگل بالا ببریم .
۱) حرف جدیدی بزنید : دست از کپی برداری مطالب سایت های دیگر بردارید . با این کار بیش از آن که به بهبود سئو سایت خود کمک کنید به آن ضرر می زنید و باعث می شوید که وب سایت شما توسط گوگل جریمه بخورد .
۲) وب سایت خود را بد نام نکنید : مهم است است که پیش از نوشتن هر مطلب در مورد آن تحقیق کنید . حتی اگر اطلاعات زیادی راجع به موضوع مورد نظر دارید باز هم خوب است که پیش از نوشتن قدری در آن خصوص تحقیق کنید . کافی است تنها یک مرتبه اطلاعات نا درست به کاربران بدهید تا اعتماد آنان را از وب سایت خود سلب نمایید و این یعنی صدمه خوردن به سئو سایت شما و کاهش بازدید و در نهایت کاهش رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو .
۳) واضح بنویسید : برای نگه داشتن مخاطب در وب سایت خود ، سعی کنید مطالب را ساده و واضح بنویسید . از پیچاندن مطلب و به کار بردن اصطلاحات و لغات عجیب و دشوار عربی دوری کنید . مگر در مطالبی خاص که باید به این شکل نوشته شوند .
۴) کم غلط بنویسید : سعی کنید تا حد امکان در متن خود غلط های نگارشی کمتری داشته باشید . اشتباهات نگارشی دید کاربر را به وب سایت شما بد می کند و ممکن است این تصور به وجود بیاید که فردی بی اطلاع ، مطالب سایت را از محلی تایپ نموده .
۵) مرتب بنویسید : توجه به ظاهر نوشته نیز می تواند تاثیر گذار باشد . پاراگراف ها ، تو رفتگی ها ، تیترها و … را فراموش نکنید و هر یک را با ظاهری مناسب  نشان دهید .

همچنین مشاهده کنید

Google

چرا بعضی از سایت هایی که سئو نشده اند در گوگل رتبه بالایی دارند؟

چرا بعضی از سایت هایی که سئو نشده اند در گوگل رتبه بالایی دارند؟ گاهی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>