خانه / آموزش / بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

امروزه گوگل یکی از راههای  ورود به دنیای بی انتهای وب می باشند که  بیش از 90 درصد مردم از طریق گوگل وارد وب سایتها می شوند . بنابراین گوگل مهم ترین نقش را در دنیای وب امروز ایفا می کند و پیشرفت و شهرت یک وب سایت به رتبه ی آن در گوگل بستگی دارد .
فرض کنید شما فروشگاه فروش فیلم ایرانی دارید . اگر با کلید واژه ی فیلم ایرانی در  صفحه اول گوگل باشید فروش خوبی خواهید داشت و اگر صفحه دهم باشید هیچ فروشی نخواهید داشت .
بنابراین می بینیم که موفقیت شما رابطه ی بسیار نزدیکی با رتبه ی شما در گوگل دارد . امروزه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل به یک علم تبدیل شده است که به اختصار به آن “SEO” می گویند .

سئو
سئو

سئو سایت


سئو سایت مجموعه ای از روش های استراتژیک برای تغییرات در وب سایت به هدف رسیدن به رتبه بالا در موتورهای جستجو است. بهینه سازی سایت به دو روش انجام می شود:

1- بهینه سازی سایت درون صفحه

2 – بهینه سازی سایت بیرون صفحه

 

 

بهینه سازی سایت درون صفحه

تغییرات در کدها و محتویات وب سایت اعم از متن ها، تصاویر، پیوندها و … را بهینه سازی سایت درون صفحه می نامند. بهینه سازی سایت درون صفحه معمولا با کنترل و دقت زیادی انجام می شود و به نسبه بهینه سازی سایت بیرون صفحه در مدت زمان کمتری انجام می شود. بطور کلی هر چیزی که در وب سایت تغییر داده می شود مربوط به سئو سایت درون صفحه است.


بهینه سازی سایت بیرون از صفحه

بهینه سازی سایت بیرون صفحه شامل تمام فعالیت هایی می شود که در خارج از وب سایت انجام می شود. سئو سایت بیرون صفحه در درجه اول در بدست آوردن لینک تمرکز دارد. سئو سایت که در خارج از وب سایت انجام می شود معمولا به کندی صورت می گیرد و به نسبت سئو سایت درون صفحه با کنترل کمتری انجام می شود.

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

اموزش راه اندازی VPN SERVER در روتر میکرو تیک

سلام دوستان گلم در این مطلب قصد داریم آموزش راه اندازی VPN را روی میکروتیک ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>