خانه / آموزش / معرفی بخش های وبلاگ آی تی (( سری دوم ))

معرفی بخش های وبلاگ آی تی (( سری دوم ))

serie2

در این بخش از سایت باز هم میپردازیم به معرفی بخش های وبلاگ آسیا آی تی امیدواریم که توانسته باشیم با این سری اموزش ها شما را استفاده بهتر از امکانات این وبلاگ راهنمایی کرده باشیم .

برنامه نویسی : بخشی جذاب و بسیار آموزنده که بسیار مفید بوده و باعث میشود تا کاربران طراحی سایت را آموخته را با انواع زبان های برنامه نویسی آشنا کنیم و با آموزش های این بخش ها شما را در جهت پیشبرد اهداف کمک کرده باشیم .

php : در این بخش از سایت به معرفی و آموزش های بسیار جامع در مورد زبان برنامه نویسی پی اچ پی (php) میپردازیم و با ترفند ها و کد نویسی های جدید و دستورات جدید در این زبان برنامه نویسی شما را آشنا خواهیم کرد.

asp.net : در این بخش از سایت زبان برنامه نویسی ای اس پی دات نت رو مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و با آموزش های بسیار کاربری و جامع شما را با این زبان برنامه نویسی آشنا خواهیم کرد .

#C : در این بخش از سایت با زبان برنامه نویسی سی شارپ و آموزش های پیرامون این بخش آشنا خواهید شد و مطالب مفیدی در این بخش قرار خواهد گرفت.

++C : در این بخش از سایت آموزش های زبان برنامه نویسی  سی پلاس پلاس  (++c)   و جدید ترین ترفند ها و کد ها قرار میگیرد.

جاوا : در این بخش آموزش ها و کدهای زبان برنامه نویسی جاوا  قرار میگیرد و سعی میشود که بیشتر آموزش ها همراه با کدها آماده قرار داده شود.

جاوا اسکریپت : در این بخش  آموزش ها  و کدها زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت قرار میگیرد و کدهای آماده بسیار کاربردی قرار میگیرد.

html : در این بخش از سایت با زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال (html) که پایه زبان برنامه نویسی طراحی سایت  میباشد و ورود به دنیا برنامه نویسی طراحی وبسایت رو شما میتوانید با این آموزش ها اغاز کنید

css : در این بخش از سایت با زبان برنامه css که نوعی زبان برنامه نویسی در اچ تی ام ال میباشد آشنا میشوید این دو زبان معمولا همراه  با هم استفاده میشود به همین دلیل کاربرد زیادی دارد.

پایان بخش دوم

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

آموزش تنظیمات کریو کنترل قسمت1 (تنظیمات محدودیت کاربران)

در این مقاله در طراحی سایت آسیا آی تی به بررسی آموزش کریو میپردازیم این ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>