خانه / آموزش / معرفی بخش های وبلاگ آی تی (( سری چهارم ))

معرفی بخش های وبلاگ آی تی (( سری چهارم ))

با سری آخر  معرفی بخش های وبلاگ آسیا ای تی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

نرم افزار : در این بخش از سایت به معرفی و ارئه نرم افزها و برنامه های کاربردی سیستم عامل های  مختلف تلفن های هوشمند و ویندوز  میپردازیم و در اختیار شما قرار میدهیم در زیر به زیر منو های این بخش میپردازیم.

IOS : سیستم عاملی که توسط بنیان گذار اپل (( استیو جابز )) بر روی گوشی های ایفون نصب شد و در این بخش نرم افزار های مربوط به این سیستم عامل برای دانلود قرار میگیرد.

اندروید : سیستم عاملی متن باز که تحت حمایت گوگل میباشد و بر روی اکثر تلفن های همراه هوشمند این سیستم عامل نصب میباشد و در این بخش نرم افزار های مربوط به این سیستم عامل برای دانلود قرار میگیرد.

مالتی مدیا : در این بخش به معرفی نرم افزار های مالتی مدیا  میپردازیم و نرم افزارهای  کاربردی وجدید در این حوزه را برای دانلود قرار میدهیم

نرم افزار های کاربردی : این بخش از نرم افزار ها شامل تمامی نرم افزار های کاربردی سیستم عامل میباشد که برای دانلود قرار داده میشود.

گرافیکی : در این بخش نرم افزاهای که برای کارهای گرافیکی میباشد آموزش داده میشود و برای دانلود قرار گرفته میشود.

وب : این بخش از سایت آموزش هایی در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت قرار داده میشود و سیستم های مدیریت محتوای سایت نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و برای دانلود در اختیار شما کاربران گذاشته میشود و همچنین با معرفی و دانلود اسکریپت ها  و اموزش های پیرامون شبکه های اجتماعی میپردازیم.

طراحی سایت : در این بخش  آموزش  و ترفندهای پیرامون موضوع طراحی سایت قرار داده میشود و شما را راهنمایی میکنیم تا از طراحی وب سایت حرفه ای  لذت ببرید.

بهینه سازی سایت : در این بخش آموزش و ترفندهایی  بهینه سازی سایت  (seo) برای موتورهای جستجوگر مثل: گوگل,یاهو,msn و سایر موتورهای جستجوگر و روش های افزایش بازدید و کسب رتبه در الکسا قرار داده میشود .

معرفی وب سایت ها : در این بخش به معرفی وب سایت ها میپردازیم و انها را مورد نقد و برسی قرار میدهیم.

سیستم های مدیریت محتوا : در این بخش به معرفی سیستم های مدیریت محتوای وب سایت میپردازیم و اخرین ورژن و پلاگینهای سیستم های مدیریت محتوا را برای دانلود قرار میدهیم.

اسکریپت : در این بخش دانلود اسکریپت های و نحوه نصب و فارسی سازی و برسی امکانات آنها قرار داده میشود.

شبکه های اجتماعی : در این بخش به معرفی و آموزش ساخت اکانت و کارکردن با شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و گوگل پلاس و… را برای شما قرار میدهیم .

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

آموزش تنظیمات کریو کنترل قسمت1 (تنظیمات محدودیت کاربران)

در این مقاله در طراحی سایت آسیا آی تی به بررسی آموزش کریو میپردازیم این ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>