خانه / تجارت الکترونیک / بازاریابی الکترونیک / ویژگی های تبلیغات اینترنتی موثر

ویژگی های تبلیغات اینترنتی موثر

 رشد تصاعدی کاربران اینترنت در طی سالهای گذشته سبب شده است تا اینترنت به‌عنوان یک رسانه مؤثر در امر تبلیغات با ویژگی‌های متمایز نسبت به سایر رسانه‌ها مطرح شود (تعداد کاربران اینترنت در ایران در سال 2014 بالغ‌بر 35 میلیون نفر) اینترنت توانسته است با ایجاد یک رابطه دوطرفه بین مخاطبین و شرکت‌ها ، شکل جدید و منحصربه‌فردی را به نمایش گذارد . حضور فعالان بخش تولید و بازرگانی در این‌گونه سایت‌ها نیز امروزه از اهمیت بسزایی برخوردار شده ، چراکه امکانات خاص اینترنت بعلاوه سایر خواص دیگر رسانه‌ها موجب گردیده است تا تبلیغات و یا هرگونه حضور در اینترنت تأثیرگذاری فوق‌العاده‌ای برای شرکت‌ها در برداشته باشد . امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا قریب 15% از بودجه تبلیغاتی خود را به فضای اینترنت اختصاص می‌دهند و این امر خود گواه اهمیت تبلیغات در این فضا است.

تبلیغات اینترنتی

برخی از ویژگی‌های تبلیغات اینترنتی عبارت است از :

  • هزینه پائین
  • ایجاد یک ارتباط دو طرفه
  • هدفگیری و ردیابی تبلیغات
  • عدم محدودیت زمانی در پخش (24 ساعته)
  • ایجاد ارتباط مستقیم به محصولات و سایر اطلاعات مورد نیاز مشتری
  • امکان ارزیابی عملکرد
  • پوشش گسترده
  • انتخاب هدفمند مخاطبین

 

همچنین مشاهده کنید

k

راه های ماندگاری بازاریابی اینترنتی

اگر در کار خود نیاز به بازاریابی اینترنتی دارید 8 نکته زیر را انجام دهید! 1.   ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>