خانه / آموزش / 6 فاکتور برای داشتن یک وبسایت موفق

6 فاکتور برای داشتن یک وبسایت موفق

در مورد موفقیت یک وب سایت عوامل متعددی  دخیل میباشد .

یک وبسایت باید متناسب با نیازهای کاربر نهایی خود باشد

طراحی سایت منحصر به فرد و چشمگیر داشته باشد

این وبسایت باید تاثیر اولیه خیلی خوبی روی بیننده خود داشته باشد

کیفیت محتوای آن بالا باشد .

استفاده از آن آسان باشد

در صورت نیاز دلیلی برای سرزدن دوباره به آن سایت ایجاد کند.

در این جا 6 فاکتوراصلی در موفقیت وبسایت بیان شده است.

طراحی وبسایت : یک طراحی سایت زیبا همراه با محتوا و تکنولوژی بالا همه در کنار هم قدرت پیام شما را میرسانند. در این صورت شما میتوانید برند خود را با مهارت بالایی تبلیغ کنید و بازدید کننده خود را با یک احساس مثبت و ماندگار تنها بگذارید.

محتوا : بعضی افراد معتقدند مهمترین عامل موفقیت یک سایت محتوای آن است. بازدیدکنندگان به وبسایت شما می آیند تا محتوای آن را ببینند و این محتوا باید طوری باشد که ارزش صرف وقت داشته باشد. این فاکتور تاثیرمثبت مستقیم در رتبه بندی موتورهای جستجو نظیر گوگل دارد.

کاربردی بودن : این موضوع یکی از اساسی ترین معیارها است ولی برای بسیاری از وبسایتها یک تله و دام محسوب میشود. می بایست راهنما بودن و کاربردی بودن وبسایت شما برای هرکار مستقیم باشد یعنی کاربران سایت شما بتوانند مطالبی را که درجستجوی آن هستند به راحتی به دست بیاورند. بازدید کنندگان اگر به سرعت و به آسانی اطلاعات مورد نظر خود را نیابند سایت را ترک میکنند. در صورتی که میزان بازدید پایین باشد میتوان از ابزار ارزیابی برای تحلیل صفحات استفاده کرد.

6دلیل داشتن سایت موفق

استراتژی : برای افزایش اعتبار و آگاه سازی نسبت به برند مورد نظرمان، افزایش خدمات رسانی به مشتریان یا فروش مستقیم یا برای داشتن استراتژی بازاریابی قرص و محکم، استراتژی یک فاکتور اساسی موفقیت در طراحی وب محسوب میشود. استراتژی SEO(بهینه سازی موتور جستجو) نیز بسته به اهداف وبسایت میتواند مهم و اساسی باشد. تحلیل بازدید کنندگان وبسایت  نیز یک عامل کلیدی در افزایش کارآیی وبسایت شما است.

به روز رسانی مداوم : برای بازدید کنندگان مهم است که اطلاعات و مطالب تازه و به روز دریافت کنند. باید برای برگشتن دوباره بازدیدکنندگان دلیلی وجود داشته باشد. یک سیستم مدیریت  محتوا روشی خوب در به روز رسانی وبسایت ها است.

قابلیت دسترسی : افراد از راههای مختلف برای دستیابی به محتوای وب استفاده میکنند. از انواع  کانکشن ها گرفته تا ابزار و مرورگرهای مختلف. در سایت شما باید بتوان از همه پلات فرمها برای وارد شدن به آن استفاده کرد. بخصوص اگر بتوان از طریق تلفن موبایل به سایت وارد شد به خاطر راحتی و دردسترس بودن آن تاثیرخوبی به جا میگذارد.((رسپانسیو بودن سایت))

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

3 اشتباه مهم که در استارت آپ نباید انجام دهید

اشتباه اول شاید منتظر این هستید که همه چیز رو به راه شود. تا حدی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>