خانه / آموزش / 3 اشتباه مهم که در استارت آپ نباید انجام دهید

3 اشتباه مهم که در استارت آپ نباید انجام دهید

اشتباه اول

شاید منتظر این هستید که همه چیز رو به راه شود. تا حدی منطقی است. اما اگر منتظر بروز شرایط ایده آل هستید ، مدت زیادی باید صبر کنید و نتیجه این صبور بودن شما ، از دست دادن زمان طلایی است. لازم نیست چراغ خاموش حرکت کنید و خود را از دیدها پنهان کنید. از همان ابتدا خود را بنمایانید و نام خود را بر سر زبان ها بیاندازید.
اشتباه دوم
فیدبک هایی که با دیدگاهی فراتر از جایی که شما هستید نظاره شده باشند. از طرفی وقتی نزد سرمایه گذاران بروید ، شک نداشته باشید که «کمیت و کیفیت مخاطبان شما» از اولین سوالاتی است که از شما خواهند پرسید. آنها شواهد محسوسی را طلب می کنند که دوام و توجیه اقتصادی محصول شما را تایید کند. بدون داشتن نمایی بیرونی از فروش ، تبلیغات و سرمایه اولیه ، تنها دستاویز شما برای رسیدن به موفقیت هستند.
اشتباه سوم

چیزی که باید بیشترین توجه را به خود جلب کند ، محصول است. تلاش شما باید بر روی خلق ارزش افزوده برای مشتریان ، جلب اعتماد و کیفیت تحویل محصول به مصرف کننده استوار باشد. درست است که وبسایت شما باید استاندارد های لازم را داشته باشد و حضور آنلاین شما با برنامه ریزی و به درستی صورت گیرد، اما این موضوع را فراموش نکنید که شما یک تازه وارد در بازار هستید و ناخودآگاه اگر محصول خوبی داشته باشید ، در همهمه های مردم (تبلیغات دهان به دهان) می چرخید و این بهترین تبلیغ برای شماست.

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

نحوه ساخت رمز عبور تصویری در ویندوز 8

یکی از قابلیت‌های جدید و بسیار جالبی که شرکت «مایکروسافت» در «ویندوز 8» رونمایی کرده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>