خانه / آموزش / پنج نکته مهم در زمینه بهینه سازی سایت

پنج نکته مهم در زمینه بهینه سازی سایت

چند نکته در مورد بهینه سازی (SEO)

what-is-seo

در صورتی که تمایل دارید وب سایت شما نزد گوگل و موتور های جستجو دیگر مهم باشد، باید مواردی را رعایت کنید. در این پست ۵ نکته مهم را برای برنامه ریزی بهینه سازی سایت شما نوشته ام.

نکته یک: هیچ سایتی قوی تر از شما نیست و در هر شرایطی با تلاش می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.
نکته دو: وقتتان را هدر ندهید. برای برنامه بهینه سازی سایت خود وقت بگذارید.
نکته سه: هرگز از اطلاعات سایت های دیگر استفاده نکنید. یعنی کپی نکنید. زیرا موتور های جستجو از اطلاعات تکراری خوششان نمی آید و سایت شما را در رتبه های پایین قرار می دهند. اگر این کار را کردید حتما لینک آنها را قرار دهید این طور، در میان کاربران سایت اعتبار کسب میکنید.
نکته چهار: موتور های جستجو عاشق موضوعات جدید هستند و از مطالب جدید استقبال میکنند. سایت شما باید دارای وبلاگ باشد. در مورد تجارت خودتان همیشه موضوعاتی را بنویسید. موتور های جستجو سایت هائی که حجمشان در حال افزایش است را مورد توجه قرار میدهد.
نکته پنج: مطالب سایت شما در صورتی که جذاب باشند، باعث دریافت لینک از سایت های دیگر خواهند شد. و لینک های قوی یکی از پارامتر های مهم در بهینه سازی می شوند.

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

3 اشتباه مهم که در استارت آپ نباید انجام دهید

اشتباه اول شاید منتظر این هستید که همه چیز رو به راه شود. تا حدی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>