رازهای طراحی سایت

رازهای طراحی سایت

 

آیا میدانید بیش از 70 درصد جمعیت ایران به اینترنت متصل هستند ؟

آیا میدانید جمعیت اینترنتی ایران از سال 2000 میلادی تا کنون 13180% رشد داشته و 55%  جمعیت اینترنت خاورمیانه را ایرانیان تشکیل می دهند .
آیا شما می توانید این همه مخاطب را نادیده بگیرید ؟
آیا بنظر شما می توان یک برنامه استراتژیک بازاریابی و تبلیغاتی را تصور کرد که در آن برای رسانه اینترنت هیچ برنامه مدونی طرح ریزی نشده باشد ؟
بی شک در حال حاضر در ایران در بسیاری از کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی هیچ جایگاهی برای رسانه اینترنت در نظر گرفته نمی شود .
در آنالیز  و برسی دقیق بیش از 3000 وب سایت کسب و کارهای ایرانی ، تقریبا در اکثر آنها مشکلات یکسان و مشابهی وجود داشتند . رازهای افزایش فروش بر مبنای این آنالیز ها ارائه شده اند و کاملا بومی می باشند (( گروه تجارت الکترونیک آسیا آی تی مشاور شما در حوزه طراحی سایت و بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی میباشد ))

 

راز اول :

وبسایت  موفق و دارای فروش بالا با دید بازاریابی و فروش طراحی می شود .

اکثر وب سایت های بررسی شده توسط گروه آسیا آی تی با دید بازاریابی و فروش طراحی نشده اند . سایت شما باید ابزاری باشد برای توسعه و فروش کسب و کارتان ، اگر اینگونه نیست یک بازبینی اساسی مورد نیاز است تا شما بتوانید از ظرفیت های بسیار زیاد اینترنت استفاده نمایید .
توجه داشته باشید که بیش از 50% ایرانیان به اینترنت دسترسی دارند و این بازاری بسیار بزرگ را برای کسب و کار شما فراهم می کند . بنابراین اولین قدم برای افزایش فروش ، طراحی وب سایت بر اساس دید بازاریابی و فروش است .
برای اینکار ابتدا شما باید یک بررسی جامع و کامل از اهدافتان داشته باشید .
برنامه هفته اول شما باید اجرای راز اول باشد . برای این مسئله شما نیاز دارید که مهمترین دغدغه های مشتریان خود را برطرف نمائید . وب سایت شما باید برای رفع مشکلات و نیازهای مشتریان طراحی شود و نه صرفا یک ویترین ناکارآمد و ناقص برای اعلام موجودیت در اینترنت .

گروه طراحی سایت آسیا آی تی بهترین گذینه برای طراحی سایت اصولی و کاملا بهینه سازی شده برای افزایش فروش میباشد زیرا سایت شما توسط طراحان خلاق برنامه نویسی شده و  از نظر بهینه سازی نیز توسط تیم بهینه سازی شرکت کاملا در هر مرحله آنلایز و رفع خطا میگردد

http://asiait.ir

راز طراحی سایت
راز دوم :

گرافیک نامناسب ، سایتهای سنگین و اغلب قدیمی
از مشکلات مهم دیگر که ما در آنالیز وب سایت های ایرانی به دفعات با آن روبرو بودیم سطح بسیار نازل و پائین گرافیک و طراحی سایت ها بود . چه بسیار سایت هایی که به آنها وارد شدیم و تصورمان از آن این بود که متعلق به شرکت بسیار کوچک و حتی گاهی اوقات شرکتی یک نفره است و پس از اینکه قرار حضوری با این شرکت می گذاشتیم ، متوجه می شدیم متعلق به یک کسب و کار حداقل 30 -40 نفره است .
وب سایت کسب و کار شما آینه شرکت شما در محیط آنلاین است ، شما هزینه بسیاری صرف دکوراسیون محل کارتان می کنید ولی متاسفانه کمترین اعتباری برای سایت تان قائل هستید .
مثالی ساده در این مورد می زنم : شما اگر قرار باشد برای خرید به مغازه ای وارد شوید آیا حاضرید به مغازه ای بروید که کف آن بسیار کثیف است ، قفسه ها ماهها خاک گرفته اند ، ویترینی آشفته و بهم ریخته دارد و تازه برای پیدا کردن جنس مورد نظرتان باید دقایق بسیار در میان اجناس بهم ریخته آن مغازه جستجو کنید .
بی شک شما به سرعت آن مغازه را ترک می کنید . چرا؟
واضح است ، همه ما از آشفتگی رضایت نداریم ، اغلب  وب  سایت های  کسب و کارهای  ایرانی  اینگونه اند .
پس نیاز است بار دیگر در گرافیک و چیدمان محتوای وب سایت تان تجدید نظر کنید .
تصاویر و گرافیک ها نقش مهمی در یک سایت دارند. گرافیک باید به رساندن پیام درست سایت به بیننده کمک کند. همچنین باید جذابیت  را افزایش دهد. این امر برای صفحه اصلی نیز بسیار حائز اهمیت است و از آنجاییکه تنها یک شانس برای اولین تاثیر مثبت داریم، عکس های این صفحه باید خیلی با دقت انتخاب گردند. استفاده از تصویر واقعی اشخاص به بیننده اجازه میدهد که بهتر بتواند با سایت ارتباط برقرار کند.

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

آینده تجارت الکترونیک در جهان

تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیتهای تجاری با استفاده از شبکه‌های ارتباطی کامپیوتری، به ویژه اینترنت ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>