خانه / شبکه های اجتماعی / لینکدین ( LinkedIn )

لینکدین ( LinkedIn )

لینکدین ( LinkedIn) یک سرویس شبکهٔ اجتماعی تجاری است که در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در می ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد.

در عصر ارتباطی حال حاضر، استفاده مطلوب از شبکه های اجتماعی بسیار رشد داشته و تعداد کثیری از مردم جهان روی این شبکه ها ( که اکثر این شبکه وابستگی دولتی ندارند) فعال شده اند و از این شبکه ها استفاده می کنند.شبکه های اجتماعی مجازی، بهترین ابزاری است که می تواند شما را در دستیابی به اهداف حرفه ای یاری دهد. بسیاری از افراد هستند که در دنیای کسب و کار امروز در شبکه های اجتماعی مجازی به دنبال فرد متخصص یا خدمات خود هستند. ما به شما آموزش می دهیم تا چگونه پروفایل مشخصات اکانت خودتان در شبکه های اجتماعی مجازی را حرفه ای کنید تا به جذب افراد کمک کند و مورد توجه قرار بگیرید.

تعداد بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید. این وب سایت به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا در دسترس کاربران می باشد. از جمله: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، هلندی، سوئدی، دانمارکی، رومانیایی، ترکی، ژاپنی، چک، لهستانی، کره ای، اندونزیایی، مالایی و تاگالوگ می باشد. در دوم ژوئیه ۲۰۱۳ وب سایت کوانت کست گزارش داد که به صورت ماهانه ۶۵.۶ میلیون نفر و در سرتاسر دنیا ۱۷۸.۴ میلیون نفر رسید.

 

برای ورود به شبکه اجتماعی لینکدین کلیک کنید

مزایا

در شبکه اجتماعی “فیسبوک” بیشتر افراد به دنبال دوست یابی و قرار ملاقات می باشند و بیشتر یک شبکه اجتماعی شخصی برای افراد است، اما ما به شما شبکه اجتماعی مجازی “LinkedIn” را معرفی می کنیم ! این شبکه اجتماعی، برای کسب و کار حرفه ای مناسب ترین شبکه اجتماعی مجازیست!

پایه کار شبکه اجتماعی “LinkedIn” بدین گونه است که کاربران را تشویق می کند تا یک پروفایل کاملا حرفه ای بسازند و از این پروفایل ساخته شده می توانند در سایت های دنیای مجازی به عنوان یک رزومه کاری استفاده نمایند!

اگر به صورت اصولی در این شبکه فعالیت کنید میتوانید کسب کار خود را رونق دهید و دوستان و شریک های تجاری خود را پیدا کنید.

لینکیدین

تاریخچه

لینکدین یک شبکه اجتماعی براساس روابط تجاری می باشد. نسخه اولیه این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته و در ماه می سال ۲۰۰۳ به صورت رسمی افتتاح گردید. مدیرعامل کنونی لینکدین جف وینر می باشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بوده است. لینکدین توسط رید هافمن که از اعضای سابق پی پال و وب سایت سوشیال دات نت بوده بنیان گذاری شد. رید هافمن پیشتر مدیرعامل لینکدین بوده ولی هم اکنون عضو هیات مدیره لینکدین می باشد. لینکدین در سرتاسر دنیا بیش از ۲۰ دفتر فعال داشته و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا می باشد.

همچنین مشاهده کنید

google+

گوگل پلاس ( +google )

گوگل+ (Google+‎)  : سرویس شبکهٔ اجتماعی گوگل است. گوگل+ به‌عنوان لایه‌ای که خدمات اجتماعی مختلف ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>