خانه / آموزش / روش های مناسب برای بازدهی بهتر وب سایت

روش های مناسب برای بازدهی بهتر وب سایت

معرفی سایت در راه صحیح

هر چقدر وب سایت شما لینک بیشتری به صفحات شما داشته باشد، رتبه بهتری خواهید داشت. کاربران، شما را از طریق موتور های جستجو و سایت هایی که به شما لینک داده اند پیدا می کنند، گوگل این نکته را می داند، که شما می خواهید دیگران از خدمات شما با خبر شوند و از اطلاعات با ارزش شما مطلع شوند. همچنین، در زمانی که می خواهید کاربران سریعا خبر را در جامعه های مجازی مانند: انجمن ها و وبلاگ ها معرفی کنید. اگر خبری در زمینه محصول خود دارید آن را به وب سایت های خبری ارسال کنید. برای این کار کافی است در گوگل عبارت “ارسال مقاله” و یا “ ارسال خبر “ را جستجو کنید، خبر یا مقاله خود را به این سایت ها ارسال کنید. در صورتی که این موارد را اجرا کنید به سرعت  در اینترنت شهرت کسب خواهید کرد.

روش های مناسب برای معرفی وب سایت

1-در زمینه مطالب و خدمات جدید خود وبلاگ نویسی کنید

داشتن یک وبلاگ در سایت شخصی خود، این فکر را در کاربران شما شما ایجاد می کند که این سایت همواره مطالب جدیدی را ارائه می کند و دلیلی را به خود میدهد تا مجددا به سایت شما رجوع کند. .مدیران سایت های دیگر که از سرویس RSS استفاده می کنند ممکن است مطالب و خدمات جدید شما را در سایتشان معرفی کنند

2-معرفی سایت به صورت آفلاین را فراموش نکنید

انجام تبلیغات آفلاین نیز به رشد کاربران سایت شما کمک می کند. برای مثال اگر شما سایت تجاری دارید، مطمئن شوید که آدرس سایت تجاری شما در کارت ویزیت، سربرگ شرکت، نامه های پستی و غیره نیز درج شده است. شما می توانید به دوستان و افرادی که کارت ویزیت شان را دارید و ایمیل آن ها در آن قرار دارد، ایمیل خبری ارسال کنید و خدمات جدید سایت خود را به آن ها معرفی کنید. همچنین در تمامی نامه های خود آدرس سایت و توضیح کوتاهی را در زیر آن قرار دهید، تا در زمانی که به افراد جدیدی ایمیل ارسال می کنید آن ها با سایت شما نیز آشنا شوند.

روش های مناسب برای بازدهی بهتر وب سایت

3-جامعه های مجازی

سایت هائی که بر اساس دوستی و ارتباط کاربران اینترنت فعالیت می کنند. و می توان در آن ها گروهی را تشکیل داد. از این سایت ها برای معرفی سایت خود به گروهی که به نوع سایت شما مربوط است استفاده کنید.

4-سایت خود را به سایت های دایرکتوری اضافه کنید

کافی است کلمه ثبت سایت را در گوگل جستجو کنید.سایت خود را در تمامی آن سایت ها در گروه متعلق به خودتان ثبت کنید.

5-معرفی سایت در انجمن ها

در گوگل نوع فعالیت خود را ثبت کرده و در مقابل آن کلمه انجمن یا Forum را نیز تایپ کنید در تمامی آن انجمن ها عضو شوید و مطالب خود را درج کنید و در آن ارسال، لینکی را به منبع اصلی مقاله در سایتتان بدهید. البته،حتما قبل از انجام این کار قوانین آن انجمن را مطالعه کنید.

6- ثبت سایت و خدمات در سایت های آگهی

کافی است در گوگل عبارت  “آگهی رایگان  “را جستجو کنید سپس در تمامی این سایت ها عضو شده و خدمات و محصولات خود را با درج لینک به سایتتان در آن ها معرفی کنید.

7- استفاده از سایت هایی مانند  Wikipedia

در این سایت عضو شوید و تمامی صفحه هایی که به تجارت شما مربوط است را پیدا کنید. سپس در صورتی که مطلب جدیدی را دارید تا مطالب آن صفحه را کامل تر کنید. آن بخش را ویرایش کرده و آدرس خود را به عنوان منبع قرار دهید.

همچنین مشاهده کنید

طراحی سایت

آموزش کریو کنترل2(غیر فعالسازی کاربران)

در این مقاله در طراحی سایت آسیا آی تی به بررسی آموزش کریو میپردازیم این ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>