در این بخش از بلاگ آسیا آی تی به چگونگی ایجاد صفحه تجاری در فیسبوک می پردازیم
شبکه اجتماعی فیسبوک به عنوان پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ، محیطی مناسب برای انجام بازاریابی اینترنتی می باشد. اولین قدم برای انجام بازاریابی در فیسبوک ، ایجاد یک صفحه تجاری در این شبکه اجتماعی است. در این مطلب به نحوه ایجاد و معرفی اجزا یک صفحه تجاری در فیس بوک به منظور بازاریابی اینترنتی پرداخته می شود.
آموزش ایجاد صفحه تجاری در فیسبوک
به منظور ایجاد یک صفحه تجاری در فیسبوک باید طبق مراحل زیر عمل نمود:
۱) ابتدا به حساب کاربری خود در فیسبوک وارد شوید.
۲) به آدرس ایجاد یک صفحه در فیسبوک مراجعه کنید.
۴) عکس پروفایلی برای صفحه فیسبوک خود انتخاب نمایید. اندازه عکس پروفایلی که انتخاب می کنید باید حداقل ۱۸۰ در ۱۸۰ پیکسل باشد.
۵) اطلاعاتی درباره صفحه خود وارد کنید.
۶) آدرس مورد نظر خود را برای صفحه فیسبوک انتخاب نمایید. می توانید این نام را بعدا انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. توجه کنید که آدرس صفحه ، قابل ویرایش نیست پس سعی کنید آدرسی انتخاب کنید که نیازی به تغییر آن نداشته باشید.
۷) در این مرحله می توانید صفحه فیسبوک خود را تبلیغ کنید و یا می توانید از این مرحله با کلیک بر روی دکمه Skip خارج شوید.
صفحه فیسبوک مورد نظر شما ایجاد شده است. حال قسمت های گوناگون یک صفحه تجاری توضیح داده می شوند.
۱) نوع صفحه ای که تعیین نموده اید را مشاهده می نمایید.
۲) عکس پروفایلی که انتخاب نموده اید را می توانید ببینید.
۳) توضیح مختصری که راجع به صفحه فیس بوک خود وارد کرده اید قابل مشاهده است.
۴) آدرس صفحه فیسبوک خود را می بینید.
۵) عکس کاور صفحه فیسبوک خود را می توانید آپلود کنید و در معرض دید قرار دهید. اندازه عکس کاور ۸۵۱ در ۳۱۵ پیکسل است.