خانه / نقد و بررسی / گوشی موبایل / نمایشگر نسل جدید موبایل های Redmi حاشیه های بسیار باریکی خواهد داشت

نمایشگر نسل جدید موبایل های Redmi حاشیه های بسیار باریکی خواهد داشت

نمایشگر نسل جدید موبایل های Redmi حاشیه های بسیار باریکی خواهد داشت

کمپانی شیائومی سال گذشته ۶۱ میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند که برای این کمپانی چینی آماری فوق العاده محسوب می گردد. اما چنین رکوردی هم نمی تواند شرکت مورد بحث را خشنود کند و به دنبال موفقیت های بیشتری در سال ۲۰۱۵ است.

مدیران شیائومی، طرح های زیادی برای امسال دارند و در همین راستا نیز مجموعه ای از دستگاه های جدید را معرفی نموده اند که از آن جمله می توان به پرچمداران جدیدشان یعنی Mi Note و Mi Note Pro اشاره کرد. شرکت مورد بحث در بازه زمانی دو ماهه ای که از سال جدید می گذرد جانشین Redmi 1 یعنی Redmi 2 را معرفی نمود.

این تلفن هوشمند از نوع میان رده است، با این حال قابلیت ها و امکانات فراوانی را در خود جای داده؛ چیپست چهار هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ برای هر دو نسخه این محصول (هم نوعی که ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم دارد و هم مدل ۱۶ گیگابایتی آن با ۲ گیگابایت رم) در نظر گرفته شده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما دسترسی به این محصول نیز درست مانند اغلب دستگاه های شیائومی محدود است چراکه شرکت مذکور محصولاتش را به صورت رسمی تنها در بخش هایی از آسیا به فروش می رساند، هرچند که امکان خرید آنها در دیگر نقاط دنیا نیز از طریق خرده فروشان مهیاست.

حالا گفته شده که لی جان مدیرعامل شرکت مورد بحث اطلاعات تازه ای را در مورد نسل جدید تلفن های هوشمند این کمپانی اعلام کرده است.

وی اظهار داشته که نسل جدید Redmi دارای همان نمایشگر مدل فعلی خواهد بود اما حاشیه های اطرافش باریک تر و کوچک تر خواهند شد.

شرکت مورد بحث در تلاش است تا طراحی اسمارت فون های آتی اش را بهبود ببخشد و ظاهرا کم کردن حاشیه اطراف نمایشگر محصولاتش نیز بخشی از این استراتژی به شمار می رود.

تلفن هوشمند Redmi 2 در ماه ژانویه گذشته (۲ ماه پیش) رونمایی شد و به همین دلیل انتظار نمی رود که به این زودی ها شاهد عرضه یک پرچمدار جدید از سوی این شرکت باشیم و در عوض انتظار می رود که در آینده نه چندان دور محصول تازه ای به نام Redmi Note 2 از سوی شرکت یاد شده معرفی گردد.

در هر صورت تردیدی نخواهد بود که در سال جاری میلادی، شاهد رونمایی تلفن های هوشمند متعدد از سوی شیائومی باشیم و ظرف دو ماه آینده، علاوه بر Redmi Note 2 باید انتظار ورود پرچمدار Mi5 را نیز به بازارهای آسیایی داشته باشیم.

با در نظر داشتن این نکته که موبایل Mi 4 در جولای سال ۲۰۱۴ میلادی رونمایی گردید، پیش بینی می شود که مدل جایگزین آن نیز در اواسط سال ۲۰۱۵ از راه برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>